Forum Lepsza Przysz這嗆
Forum Klasy "Lepsza Przysz這嗆"
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   U篡tkownicyU篡tkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼iZaloguj si, by sprawdzi wiadomo軼i   ZalogujZaloguj 

Cannibal Holocaust

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lepsza Przysz這嗆 Strona G堯wna -> Filmy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nast瘼ny temat  
Autor Wiadomo嗆
rocknrollrebel




Do陰czy: 04 Gru 2006
Posty: 203
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Pi 22:11, 04 Maj 2007    Temat postu: Cannibal Holocaust

Kurwa film powsta w 1980 roku.. go軼ie pojechali do "zielonego piek豉" d簑ngli, zabrali w豉sne kamery, nagrywali dokument.. a tu nagle zajebali ich kanibale!!! ale w sumie przyczynili sie do tego... autentyczne nagrania... film normalnie przera瘸j帷y... rzyga sie chce... kto ogl康a to zawsze m闚i A ID TY W CHUJ!!

[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Morlinek




Do陰czy: 04 Mar 2006
Posty: 126
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krasnystaw

PostWys豉ny: Pi 23:32, 04 Maj 2007    Temat postu:

A ID TY W CHUJ!!

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Stasi0




Do陰czy: 04 Mar 2006
Posty: 326
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: mozesz o tym wiedziec!?>

PostWys豉ny: Sob 10:15, 05 Maj 2007    Temat postu:

a idz pan w chuj z takimi zartami Wink

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
rocknrollrebel




Do陰czy: 04 Gru 2006
Posty: 203
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Sob 12:00, 05 Maj 2007    Temat postu:

to nie s zarty Wink

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
lukas




Do陰czy: 29 Mar 2006
Posty: 124
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Pon 12:13, 07 Maj 2007    Temat postu:

Film jest bardzo fajny. Jeden z moich ulubionych. Uwielbiam rze幡ie i mi瘰ko Very Happy(lol, co za kurwa g闚niana 軼iema Very Happy ). I bardzo polecam go ogl康a jak si co je...np takiego mielonego. Pychotka! ;P

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
rocknrollrebel




Do陰czy: 04 Gru 2006
Posty: 203
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Wto 18:26, 08 Maj 2007    Temat postu:

mielonych to oni nie mieli, wpierdolili ledwo opieczone z ogniska miesko ludzkie Twisted Evil

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
B豉瞠y




Do陰czy: 04 Mar 2006
Posty: 113
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Wto 23:25, 08 Maj 2007    Temat postu:

ten czlowiek na paliku w srodku ogniska to przypomina kebab. tymbardziej ze podchodzili i odcinali po kawa趾u Very Happy

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
lukas




Do陰czy: 29 Mar 2006
Posty: 124
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 2 razy
Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: 字o 18:39, 09 Maj 2007    Temat postu:

鈍ie瞠 mi瘰ko z rusztu RazzP

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
rocknrollrebel




Do陰czy: 04 Gru 2006
Posty: 203
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: 字o 20:33, 09 Maj 2007    Temat postu:

a ten pierwszy bambus to dosta nawet 鈍ie膨 kie豚ask Very Happy (ja pierdole lol, 鄉iejemy si a tam ludzi zajebali... Razz )

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Morlinek




Do陰czy: 04 Mar 2006
Posty: 126
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5
Sk康: Krasnystaw

PostWys豉ny: 字o 21:22, 09 Maj 2007    Temat postu:

dentysta-sadysta !

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Stasi0




Do陰czy: 04 Mar 2006
Posty: 326
Przeczyta: 0 temat闚

Pom鏬: 1 raz
Ostrze瞠: 0/5
Sk康: mozesz o tym wiedziec!?>

PostWys豉ny: Pi 17:19, 11 Maj 2007    Temat postu:

kto sie smieje to sie smieje [ idz do psychologa slawek jak cie smieszy taki film Wink ]

[link widoczny dla zalogowanych] > polecam ta stronke Razz


Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
rocknrollrebel




Do陰czy: 04 Gru 2006
Posty: 203
Przeczyta: 0 temat闚

Ostrze瞠: 0/5

PostWys豉ny: Sob 19:17, 12 Maj 2007    Temat postu:

wcale mnie nie 鄉ieszy panie Stanis豉wie

Post zosta pochwalony 0 razy
Powr鏒 do g鏎y
Zobacz profil autora
Wy鈍ietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Lepsza Przysz這嗆 Strona G堯wna -> Filmy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo瞠sz pisa nowych temat闚
Nie mo瞠sz odpowiada w tematach
Nie mo瞠sz zmienia swoich post闚
Nie mo瞠sz usuwa swoich post闚
Nie mo瞠sz g這sowa w ankietach


fora.pl - za堯 w豉sne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin